Automatyzacja sprzedaży (kasa samoobsługowa, podajniki, artykuły papiernicze) i omnichannel oraz testowanie stworzenia showroom’u wyposażonego w inteligentne lustra umożliwiające dobór wariantów przymierzanej odzieży, np. zmiana koloru, rozmiaru itp.
Klient wchodzi, robi zakupy i wychodzi bez zbędnego czekania. Proces płatności odbywa się w tle (za pomocą dedykowanej aplikacji płatniczej lub z wykorzystaniem technologii biometrycznej).
Wykorzystanie uczenia maszynowego, data mining oraz sztucznej inteligencji do przetwarzania danych i dostosowywania środowiska sklepowego.
Oprócz bezpieczeństwa cyfrowego, wprowadzenie w pełni zautomatyzowanego systemu sprzedaży wyeliminuje konieczność posiadania gotówki, która w czasie pandemii jest identyfikowana z potencjalnym nosicielem wirusa. Co więcej, brak personelu ogranicza liczbę osób przebywających w sklepie.
Free AI Website Creator